Наверх

Alpina B5 Biturbo
Тест драйви
23.04.2011 16:31
Alpina B5 Biturbo

507 сил V8 з подвійним наддувом, на базі нової «п'ятірки»

Підрозділ Моторспорт Баварського моторобудівного заводу вибило у Alpina грунт з під ніг! Це нечесно! Адже вже склалася традиція: виходить нова BMW - значить, підрозділ М поставить на неї новий багатолітровий атмосферний мотор, а Alpina просто встановить систему наддуву на наявний. І, якщо ви пам'ятаєте, Alpina - не попсовий тюнер із сумнівною репутацією, її історія тісно переплетена з BMW. Не можна зробити «Альпіною» будь-який BMW, вже переданий клієнту - у Бухлое потрапляють тільки нові автомобілі, прямо з конвеєрів BMW для подальшої доробки. У зв'язку з цим виникає питання: про що думали в BMW? Адже ми любили Alpina за її нестандартний підхід до доопрацювання автомобілів з Мюнхена - але що їй тепер залишається? Адже ось-ось вийде нова флагманська «п'ятірка» BMW M5 і, як вже відомо, у неї буде 4.4-літровий V8 з подвійним наддувом - що фактично зводить нанівець поява нової Alpina B5 зі скромною приставкою Biturbo. Продажі новинки приречені?

Однозначно заявляти про провал цього проекту не можна - адже кілька суттєвих відмінностей все ж таки матимуть місце. Але кордону при цьому будуть підтерті точно. Отже, якщо потужність BMW M5 буде в районі 580 «коней», то Alpina B5 своєму розпорядженні джентльменським набором в 507 к.с. І не дай Бог ви подумаєте, що цього мало! Одне натискання на праву педаль - і ви зрозумієте, що консервативна зовнішність не є показником характеру автомобіля. Прискорення нестримно і люто - не останню роль в цьому грає прекрасний 8-ступінчастий «автомат», який з гідністю перетравлює чималі 700 Нм.

Традиційно для Alpina перемикання передач здійснюється за допомогою невеликих кнопок з тильного боку керма, а самі перемикання - еталон згладженості і швидкості процесу, що відбувається. Виробник трансмісії, компанія ZF, заявляє, що перемикання займають приблизно 180 мілісекунд. Гідна альтернатива, з урахуванням виняткової плавності, коробці з двома зчепленнями, якій буде оснащуватися нова BMW M5.

Коробка як така не має спортивного режиму - вона міняє свою жорсткість і скорострільність в залежності від обраного режиму підвіски, яких налічується 4. Сама ж Alpina B5 порівняно із стічною «п'ятіркою» стала нижчою, знайшла нову «прошивку» для електронно-регульованих амортизаторів. Над рульовим управлінням теж потрудилися, зробивши його важче і чутливіше на високих швидкостях.

Alpina B5 Biturbo

Якщо у вас є улюблена гірська дорога з рівним покриттям і Alpina B5, то настійно радимо проїхатися на ній там в режимі підвіски «Sport +» - але і тоді ви не отримаєте приблизне уявлення про те, який приблизно буде підвіска на підготовку BMW M5.

Напевно ви очікуєте, що Alpina B5 буде проходити шпильки галопом, присідаючи на навантажені колеса, і все це буде супроводжуватися чудовою чуйністю і різкістю. Поспішаємо вас розчарувати - нічого цього не буде. Зворотній зв'язок досить змазаний, підвіска - м'яка, а якщо випробовувати автомобіль на межі, то отримаєте не винагороду у вигляді задоволення від загостреності реакцій, а дезорієнтуючу хиткість і тупуватість у відгуках на ваші дії. У цьому головний недолік Alpina - її підвіска не далеко пішла від тієї, що встановлюється на стандартні «п'ятірки» покоління F10. При цьому, крутного моменту досить завжди, щоб зірвати задні колеса в ковзання, але поведінка автомобіля буде аж ніяк не спортивним - воно нагадує хід швидкісний торпеди, що летить назустріч наміченої мети зі швидкісного автобану. Така поведінка Alpina B5 - показник того, що Alpina не впоралася із завданням: подібний тюнінг повинен робити автомобіль відчутно легше і компактніше. Тут же ситуація полярно протилежна.

Саме виправлення цього недоліку ми і чекаємо від M5, оскільки очевидно - Alpina B5 більше «Туризмо», ніж «Спорт». Вона - не конкурент BMW M5. Можливо, це зроблено навмисно, але в такому випадку цей хід невдалий. Хоча ... Дизайн натякає на те, що це перш за все ставний і розкішний автомобіль зі скромною зовнішністю. Сподіваємося, M5 буде відповідати своєму агресивному зовнішньому вигляду і в звичках.

Характеристики Alpina B5 Biturbo

Двигун V8, 4395 см3 Bi-turbo
Мах потужність 507 к.с. при 5500 об / хв
Мах момент 700 Нм при 3000-4750 об / хв
Мах швидкість 307 км / год (заявлена)
0-100 км / год 4.7 с (заявлена)
Ціна £69.995
У продажу Зараз

Плюси

  • Потужний, ударний мотор; почуття розкоші

Мінуси

  • Щоб стати суперницею М5, їй потрібно здичавіти
Tags:

Новини по темі:

Alpina B3 S Biturbo Convertible

Avto-Novosti.com.ua    Нові автомобілі

Alpina'вска відповідь BMW M3 Якщо ви знаходите, що BMW M3 занадто різка, занадто екстремальна і, добре вже, дуже «банальна», то для вас завжди...

 

Інформативні та цікаві тест драйви

Будь-який виробник автомобілів надає інформацію про характеристики кожної випущеної ним моделі. Проте всі ці відомості є лише цифрами, за допомогою яких навряд чи можна відчути, як автомобіль веде себе на дорогах, наскільки він «слухняний» і т.д. Для того щоб це оцінити, як правило, проводяться тест драйви. Вони дають можливість оцінити машину в дорозі і отримати найбільш корисну і цінну інформацію.

Даний розділ вміщує в себе статті про проведення різноманітних тестових поїздок. Усі вони написані в дуже цікавому стилі, тому будь-який автомобіліст не зможе занудьгувати при їх прочитанні. Ми підбираємо також і порівняння сучасних автомобілів. Таким чином, ви зможете буквально відчути тест драйв надшвидких моделей, які змагаються за право бути кращими на дорозі. Все загострення пристрастей відмінно передане в даних статтях завдяки неординарним і люблячим свою справу авторам.